E-mail is nog altijd één van de beste manieren om de relatie met je klanten te versterken. En niet te vergeten, ook één van de goedkoopste manieren. Met e-mail marketing kun je precies bepalen wie je e-mail moet ontvangen en deze helemaal op je ontvanger afstemmen. Zo kun je eenvoudig een e-mail campagne uitsturen naar 5.000 klanten terwijl je je klant toch het gevoel geeft dat je speciaal naar hem een e-mail stuurt.
Maar dan moet je e-mail marketing wel op een goede manier inzetten. Coolcommotion kan je hierbij helpen. Wij hebben de kennis en ervaring om je te helpen meer rendement uit je e-mail marketing campagne te halen. Dat kan een digitale nieuwsbrief zijn, maar wij kunnen je ook helpen om e-mail (al dan niet geautomatiseerd) in te zetten voor bijvoorbeeld je after sales, klantenservice of klanttevredenheidsonderzoeken.
Meetbare resultaten E-mail marketing
Het mooie van e-mail marketing is ook nog eens dat de resultaten goed meetbaar zijn. Met e-mail kun je vaststellen wie de e-mail heeft ontvangen, hoe vaak deze is geopend en hoe vaak er doorgeklikt wordt naar je website. Zo kun je precies zien of je e-mail campagne effectief was en in welk nieuws je relaties het meest geïnteresseerd zijn. Ook kunnen wij op basis van actie van de gebruiker geautomatiseerd vervolgberichten laten versturen.
E-mail campagnes: Goedkoop en Snel
E-mail marketing is relatief goedkoop. De productie- en distributiekosten zijn laag als je het vergelijkt met post mailings. Ook het klaarmaken van een e-mail campagne gaat veel sneller dan het regelen van een mailingcampagne per post. Daarnaast maakt het in tijd niet veel uit of je nu een e-mail wilt sturen naar 25 relaties of 250.000 relaties. Met e-mail is het zo geregeld!
Meer informatie over E-mail marketing?
Wil je meer weten over e-mail marketing en het versturen van een e-mail campagne? Neem dan gerust contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek over de mogelijkheden van e-mail marketing binnen je bedrijf.